Onderwerpen
ID #1319

Waarom start mijn TeamViewer applicatie niet op?

Het zou kunnen dat u de TeamViewer applicatie niet kan opstarten omdat er reeds een andere TeamViewer applicatie actief is op uw computersysteem. Vaak is dit een onderdeel van uw boekhoudprogramma/kassasysteem.

Er zijn twee mogelijke opties om dit probleem te verhelpen:

1) Sluit de reeds actieve TeamViewer af. Klik met de rechtermuisknop op het icoontje van de Teamviewer applicatie rechts onderaan in de taakbalk en selecteer 'afsluiten'. De actieve TeamViewer applicatie afsluiten kan ook via het taakbeheer: Houd 'Ctrl', 'Alt' en 'Delete' gelijktijdig ingedrukt. In het kader dat nu verschijnt selecteert u de actieve TeamViewer applicatie en klikt u op 'proces beëindigen'. Wanneer dit programma succesvol werd afgesloten, kan u de CityFashion Teamviewer applicatie openen.

2) Het kan voorvallen dat uw boekhoudprogramma het afsluiten van de TeamViewer applicatie probeert te voorkomen, en deze automatisch opnieuw opstart. In dat geval kunnen wij gebruik maken van de actieve TeamViewer op uw computer om u verder te helpen. Hiervoor dient de beheerder van het kassasysteem een nieuw wachtwoord in te stellen dat door ons gebruikt mag worden. Hiervoor dient u contact op te nemen met de beheerder van uw kassasysteem.

Labels: -

verwante artikelen: