Onderwerpen
ID #1443

Wat doe ik bij een klacht over de bpost zending (verloren, beschadigd,…)?

Heeft uw klant een klacht over de zending van zijn/haar bestelling met bpost, bijvoorbeeld dat de zending verloren gegaan is of dat het pakket beschadigd is? Dan is het noodzakelijk dat u via CityFashion een dossier bij bpost laat openen. Belangrijk: u kan zelf geen dossier openen en opvolgen door de structuur die opgezet is om u korting toe te kennen. Wij openen hierover zelf een klachtdossier bij bpost en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen. Ook eventuele terugbetalingen lopen via CityFashion.

Om een dossier te openen, vragen we u volgende gegevens door te mailen naar 
1. Omschrijving van de klacht
2. Originele factuur / bestelbon, die aantoont wat er in het pakket zat
3. Factuur van de aankoopwaarde van de goederen
4. Track & trace nummer van de zending (deze kan u vinden onderaan op de bestelbon)

Labels: -

verwante artikelen: