Onderwerpen
ID #1001

Hoe herstart ik de StoreConnect iPad applicatie?

 

DE CITYFASHION STORECONNECT APPLICATIE WORDT SINDS EIND 2014 NIET MEER ONDERSTEUND.

SINDS EIND 2016 WERD DE APPLICATIE OFFLINE GEHAALD UIT DE APPLE APP STORE. ONDERSTAANDE UITLEG IS NIET MEER VAN TOEPASSING. WIJ RADEN U AAN OM ZELF E-MAILADRESSEN TE VERZAMELEN EN IN TE GEVEN VIA HET CITYFASHION WINKELBEHEER.

 

Een app volledig uitzetten en herstarten doet u zo:

  • Druk tweemaal achtereen op de Home knop (de fysieke knop die in de rand zit verwerkt). 
  • Onder aan het scherm verschijnt een balk met alle openstaande apps. 
  • Tik op een app en houd deze vast totdat alle apps op de balk bewegen. 
  • Tik op het rondje met min-teken om een app te sluiten. 
  • Druk weer op de Home knop.
  • Druk op het icoon van de app om opnieuw op te starten

Labels: -

verwante artikelen: