Onderwerpen
ID #1129

Wat als de iPad applicatie blokkeert?

 

DE CITYFASHION STORECONNECT APPLICATIE WORDT SINDS EIND 2014 NIET MEER ONDERSTEUND.

SINDS EIND 2016 WERD DE APPLICATIE OFFLINE GEHAALD UIT DE APPLE APP STORE. ONDERSTAANDE UITLEG IS NIET MEER VAN TOEPASSING. WIJ RADEN U AAN OM ZELF E-MAILADRESSEN TE VERZAMELEN EN IN TE GEVEN VIA HET CITYFASHION WINKELBEHEER.

 

Indien een applicatie zoals StoreConnect langdurig actief is op de iPad kan het gebeuren dat de applicatie blokkeert.

In dat geval dient u de applicatie te herstarten (klik hier voor instructies)

Er zijn een aantal factoren die mede oorzaak kunnen zijn voor het blokkeren van een iPad applicatie zoals StoreConnect:

  • Een slechte of afwisselende internetverbinding. (een constante WiFi verbinding is aangeraden)
  • Overige applicaties die niet afgesloten zijn en in de achtergrond nog actief zijn.
  • De applicatie die in lange tijd niet herstart geweest is.

Uit onze tests blijkt dat de applicatie 5 dagen non-stop actief kan zijn indien er enkel foto's, evenementen en promoties in de slideshow verschijnen en 8u non-stop actief kan zijn wanneer er ook video's in de slideshow verschijnen.
We raden aan om aan het einde van elke (werk)dag de iPad applicatie uit te zetten en aan het begin van de dag terug aan te zetten om problemen met blokkages te vermijden. (klik hier voor instructies)

Labels: -

verwante artikelen: